Info from myblacklens.

Best view by using Mozilla Firefox ~ Semua Posting yang diterbitkan di blog ini adalah mengikut pandangan peribadi pemilik blog! semua kritik2 dan nasihat untuk kepentingan dan rujukan kita bersama..posting berkaitan agama adalah sebagai rujukan dan nasihat kepada diri saya sendiri. terima kasih.

Thursday, August 27, 2009

Berbuka di rumah!

Akhirnye besok dapat gak aku berbuka di rumah.. nyum!! nyum!! bawak balik assignment yang bertimbun buat kat umah.. nak buat model satu, lagi satu buat presentation board.. haha. 2 hari buat model. 2 hari buat presentation board., insyallah siap. 3 paper dah exam.. lagi ada skit paper. x tau bape paper.. just tunggu dan lihat je laa.. tido dah terbalik dah.. x menentu.. lama2 jadi gilak!! pening pale tiap2 hari.

ok berbalik pada posa. memandangkan slalu busy ngan assignment, ni je laa peluang untuk balik berbuka ngan keluarga.. dah lama x berpuasa ngan family.. tahun lepas aku x dapat nak berpuasa ngan family, busy ngan keje then xdak cuti.. so tahun ni dapat laaa aku berpuasa ngan org yang tersayang.
huhu!!

so memandangkan waktu berbuka dah makin dekat, aku undurkan diri jap bersiap untuk berbuka posa.. assalamualaikum..







by



JoomlArt.com - Joomla Professional Templates
letak iklan anda disini
letak iklan anda disini
Register Domain Serendah RM35.00 Di klserver.biz


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sila tekan Butang Like selepas membaca. :)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
Penafian: admin The Black Lens adalah tidak bertanggungjawab terhadap apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat atau daripada kecacatan atau kesilapan kandungan di dalam laman blog ini.