Info from myblacklens.

Best view by using Mozilla Firefox ~ Semua Posting yang diterbitkan di blog ini adalah mengikut pandangan peribadi pemilik blog! semua kritik2 dan nasihat untuk kepentingan dan rujukan kita bersama..posting berkaitan agama adalah sebagai rujukan dan nasihat kepada diri saya sendiri. terima kasih.

Saturday, May 5, 2012

Pengerusi Kumpulan Media Karangkraf meninggal dunia

Datuk Fickry Yaacub

KUALA LUMPUR - Pengerusi Kumpulan Media Karangkraf, Datuk Fickry Yaacub meninggal dunia di rumahnya di Taman Tun Dr Ismail di sini malam tadi akibat serangan jantung.

Adik beliau, Datuk Hussamuddin yang juga Pengarah Urusan Kumpulan Media Karangkraf memberitahu, Allahyarham sebelum itu sedang menonton perlawanan bola sepak secara langsung antara Kelantan bertemu Lions XII.

Allahyarham berusia 65 tahun meninggalkan seorang isteri, Datin Robiah Mohamed dan lapan orang cahayamata.

“Jenazah Allahyarham akan dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Bukit Kiara, Damansara selepas solat Zuhur.

"Rakan-rakan yang ingin menziarah jenazah Allahyarham boleh berbuat demikian di kediamannya di 66, Lorong Aminuddin Baki 3, bersebelahan SK TTDI,” kata Hussamuddin, yang masih terkejut dengan berita kematian abangnya itu.

Jenazah akan disembahyangkan di Masjid At-Taqwa TTDI pada jam 10 pagi esok untuk dikafankan.

Seluruh warga kerja Kumpulan Media Karangkraf termasuk Sinar Harian mengucapkan takziah kepada keluarga Allahyarham.


# Saya penyokong setia The Red Warriors mengucapkan takziah kepada keluarga Allahyarham. Beliau banyak berjasa kepada Pasukan Kelantan , The Red Warriors. Arwah merupakan peminat setia Pasukan The Red Warriors.

AL- FATIHAH







JoomlArt.com - Joomla Professional Templates
letak iklan anda disini
letak iklan anda disini
Register Domain Serendah RM35.00 Di klserver.biz


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sila tekan Butang Like selepas membaca. :)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
Penafian: admin The Black Lens adalah tidak bertanggungjawab terhadap apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat atau daripada kecacatan atau kesilapan kandungan di dalam laman blog ini.