Info from myblacklens.

Best view by using Mozilla Firefox ~ Semua Posting yang diterbitkan di blog ini adalah mengikut pandangan peribadi pemilik blog! semua kritik2 dan nasihat untuk kepentingan dan rujukan kita bersama..posting berkaitan agama adalah sebagai rujukan dan nasihat kepada diri saya sendiri. terima kasih.

Monday, February 22, 2010

NO Firmware Updated From Samsung for Omnia HD?



Sekian lama sudah aku menunggu. new firmware untuk Omnia HD aku still tak kunjung tiba. aku kecewa gila dengan company Samsung ni. Handphone dah canggih tetapi phone support amatlah slow. ataupun takde langsung.

Weiii samsung. aku nak bagitau sikit. kalau korang taknak support product korang. baik tak payah  jual handphone ni. macam bodoh je.. nak je aku cakap b*bi. Aku bayar handphone tu bukan pakai daun. pakai duit. Kalau macam ni lah sikap Company Samsung terhadap customer. aku syorkan diadakan satu boikot untuk produk samsung. lebih baik aku pkai Blackberry xpun Iphone .. diorang punya support bagus untuk produk diorang. Samsung macam haram. takde support.

Dari article GSM arena. "The new Omnia HD firmware should be available in January 2010" 


tapi still tiada berita dari samsung. .. F*CK YOU SAMSUNG!!!!! 


terbang duit aku rm 2400.00 POKEMON...


Key features:

  • 3.7-inch 16M-color capacitive AMOLED touchscreen, 640 x 360 pixels
  • Symbian S60 5th edition with TouchWiz 3D UI
  • ARM Cortex-A8 600 MHz processor; HW Graphic Accelerator
  • 256MB RAM
  • 8 megapixel auto focus camera with LED flash, geotagging, face detection, smile shot, image stabilizer, Wide Dynamic Range (WDR), ISO 1600
  • HD 720p@24fps, 720x480@30fps, QVGA time-lapse and slow-mo video recording
  • Tri-band 3G with HSDPA (7.2Mbps) and HSUPA (5.76 Mbps) support
  • Quad-band GSM support
  • Wi-Fi with DLNA technology
  • Built-in GPS with A-GPS functionality
  • 8/16GB internal memory
  • Hot-swappable microSD card slot (up to 32GB)
  • TV out (Standard Definition content only)
  • FM radio with RDS
  • Bluetooth and USB v2.0
  • 3.5mm standard audio jack
  • DNSe audio technology
  • DivX/XviD video support with subtitles (HD video playback)
  • Virtual 5.1 channel Dolby surround (in headphones)
  • Proximity sensor for screen auto turn-off
  • Accelerometer sensor for automatic UI rotation, turn-to-mute and motion-based gaming
  • Magnetometer for digital compass
  • Office document Editor
  • Full Flash support in the web browser


iklan je gempak.. firmware macam haram.. bodoh..!!! :D
(aku tak suka firmware dia. ada bugs skit2. macam tak complete. ) 



Sekian. Assalamualaikum.



JoomlArt.com - Joomla Professional Templates
letak iklan anda disini
letak iklan anda disini
Register Domain Serendah RM35.00 Di klserver.biz


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sila tekan Butang Like selepas membaca. :)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
Penafian: admin The Black Lens adalah tidak bertanggungjawab terhadap apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat atau daripada kecacatan atau kesilapan kandungan di dalam laman blog ini.