Info from myblacklens.

Best view by using Mozilla Firefox ~ Semua Posting yang diterbitkan di blog ini adalah mengikut pandangan peribadi pemilik blog! semua kritik2 dan nasihat untuk kepentingan dan rujukan kita bersama..posting berkaitan agama adalah sebagai rujukan dan nasihat kepada diri saya sendiri. terima kasih.

Friday, December 11, 2009

selepas 2 Minggu

Salam kepada semua kekawan blogger, walaupun x pernah jumpa. =D ,

Selepas lama cuti emergency untuk final exam. aku kembali melihat blog aku ni. bila fikir2 blog aku ni sbenarnye untuk ape pun aku x tau. nak cerita psal idup aku secara keseluruhan atau campur2. biasa yang aku tgk kat blog orang len, semua fokus pada satu je. if citer psal peribadi, semua peribadi. tapi blog aku ni semua campur. hahaha. aku pun kekadang pening. x tau nak fokus yang mana.

Aku rasa biar je laaa blog aku ni diselitkan ngan semua benda. walaupun macam x tersusun dibuatnya. maybe sebab aku nak share benda2 yang aku tau atau aku ada. :)

Alhamdulillah final exam yang dah berlalu pergi aku boleh buat. walaupun aku ni bukannye rajin nak study. cuma aku x tau btul atau x. yang penting aku leh jawab. hehe.
umur pun makin tua. 13dec ni baru cecah 23 . kalau ikut tahun, umur aku da 24. dalam perut ibu aku selama 8,9 bulan diorang tak kira. hehehe.

Semasa cuti berblog tu. ada laa benda2 yang aku buat. shelter ,shelter,shelter. mlm exam pegi pantai. then kejadian2 yang pelik time exam tu. adegan yang leh buat aku nak muntah pun ada. lpas tu diikuti dgn kejadian KB MALL,kelantan runtuh. padahal kereta terbabas masuk dalam KB MALL. yang meninggal salah sorang tu tunang, kaum kerabat yg ada kaitan ngan family aku. mari kita sedekahkan Al-Fatihah kepada mangsa2 yang terlibat. amin~ Moga ROh mereka dicucuri rahmat dan ditempatkan di tempat yang terpuji.

Aku ada janji nak letak gambar shelter dan laen2 semasa bercuti. kira review tu aku selitkan nanti. tapi sayang. adegan kat pantai x sempat nak capture. HP aku kering bateri.. haha habis dibuatnye bateri tu. so aku selitkan benda2 yg sempat aku capture. shelter. keluar mkn malam. then lain2 if ada.

:)





by



JoomlArt.com - Joomla Professional Templates
letak iklan anda disini
letak iklan anda disini
Register Domain Serendah RM35.00 Di klserver.biz


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sila tekan Butang Like selepas membaca. :)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
Penafian: admin The Black Lens adalah tidak bertanggungjawab terhadap apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat atau daripada kecacatan atau kesilapan kandungan di dalam laman blog ini.