Info from myblacklens.

Best view by using Mozilla Firefox ~ Semua Posting yang diterbitkan di blog ini adalah mengikut pandangan peribadi pemilik blog! semua kritik2 dan nasihat untuk kepentingan dan rujukan kita bersama..posting berkaitan agama adalah sebagai rujukan dan nasihat kepada diri saya sendiri. terima kasih.

Tuesday, February 8, 2011

Hasrat ARMY menjadi akademi terbaik mUngkin tercapai sedikit masa lagi.

Hasrat ARMY (Alhamra Red Warriors Academy) Iaitu akademi bolasepak di kelantan untuk menjadi akademi terbaik di malaysia mungkin akan tercapai sedikit masa lagi kerana ARMY mungkin akan bekerjasama dengan Cardiff City FC dan Croatian Football Academy bagi melahirkan pemain professional di malaysia dan Untuk (TRW)The Red Warriors.



dipetik dari Facebook Tan Sri Annuar Musa.



Peringkat permulaan 6 pusat ARMY telah dipilih Iaitu Bachok, Kuala Krai , Kota Bharu , Pasir Mas, Tanah Merah dan machang. Seramai 240 hingga 300 pemain di bawah umur 17 tahun akan dipilih untuk menyertai ARMY yang mana dijadual berlangsung pada Akhir bulan Februari Ini. Semoga Hasrat TSAM tercapai. Saya sebagai rakyat malaysia dan Penyokong TRW (The Red Warriors) Menyokong segala perancangan TSAM. Semoga berjaya, Insyallah.

The Red Warriors

GO MORE KELATE GO MORE!!
GOMO KELATE GOMO!!






JoomlArt.com - Joomla Professional Templates
letak iklan anda disini
letak iklan anda disini
Register Domain Serendah RM35.00 Di klserver.biz


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sila tekan Butang Like selepas membaca. :)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
Penafian: admin The Black Lens adalah tidak bertanggungjawab terhadap apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat atau daripada kecacatan atau kesilapan kandungan di dalam laman blog ini.