Info from myblacklens.

Best view by using Mozilla Firefox ~ Semua Posting yang diterbitkan di blog ini adalah mengikut pandangan peribadi pemilik blog! semua kritik2 dan nasihat untuk kepentingan dan rujukan kita bersama..posting berkaitan agama adalah sebagai rujukan dan nasihat kepada diri saya sendiri. terima kasih.

Saturday, October 30, 2010

Piala Malaysia 2010 Milik Kelantan.



Alhamdulillah Akhirnya tercapai sudah hasrat kelantan untuk memenangi Piala malaysia, setelah hampir 60 tahun skuad bolasepak kelantan dahagakan piala malaysia.Besok perarakan besar besaran di Kota Bharu bagi meraikan kejayaan bola sepak Kelantan FA. Hasil kejayaan ini adalahdisebabkan oleh semangat yang ditunjukkan oleh presiden KAFA Tan Sri Annuar Musa diiringi dengan semangat juang yang ditunjukkan oleh jurulatih dan pemain yang tidak berputus asa walaupun ketinggalan 1-0 pada babak pertama. Penyokong kelantan yang fanatik juga menjadi penambah kepada semangat juang pasukan kelantan sehingga membolehkan kelantan menguasai perlawanan pada separuh masa kedua.

Melalui Gol Dijaringkan oleh Hairuddin omar melalui tandukan cantik bertaraf antarabangsa .menambahkan lagi semangat juang pasukan kelantan dengan diiringi dengan Gol kedua yang dijaringkan oleh pemain terbaik perlawanan Piala Malaysia tahun 2010  iaitu pia (Badri radzi) melalui larian solo diiringi dengan sepakan kencang menumpaskan penjaga gol lawan. .



Keputusan Penuh Perlawanan : Kelantan 2 - 1 N.Sembilan

Tahniah Kelantan!! 








JoomlArt.com - Joomla Professional Templates
letak iklan anda disini
letak iklan anda disini
Register Domain Serendah RM35.00 Di klserver.biz


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sila tekan Butang Like selepas membaca. :)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
Penafian: admin The Black Lens adalah tidak bertanggungjawab terhadap apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat atau daripada kecacatan atau kesilapan kandungan di dalam laman blog ini.