Info from myblacklens.

Best view by using Mozilla Firefox ~ Semua Posting yang diterbitkan di blog ini adalah mengikut pandangan peribadi pemilik blog! semua kritik2 dan nasihat untuk kepentingan dan rujukan kita bersama..posting berkaitan agama adalah sebagai rujukan dan nasihat kepada diri saya sendiri. terima kasih.

Monday, April 26, 2010

Angan-angan Si lelaki yang Pkai Nick Name b4ns.



Assalamualaikum...
Nak diceritakan al-kisahnya seorang lelaki yang menggunakan nickname b4ns. Cita-cita Si lelaki tersebut adalah untuk membina sebuah tempat untuk menzahirkan minatnya terhadap dunia photography. :D . Tetapi cita-citanya terhalang oleh fulus (Duit) yang tidak mencukupi untuk membeli sebuah kamera DSLR Nikon D5000. Cita-citanya terpaksa ditunda disebabkan oleh keadaan kewangan yang tak mengizinkan.

Jika dia dapat memiliki Nikon D5000, Beliau akan membuka sebuah blog berkaitan photography menggunakan nama blog yang dimiliki olehnya sekarang, iaitu The Black Lens.beliau merupakan newbie dalam bidang photography dan baru sahaja menanam minat yang mendalam terhadap dunia yang penuh warna warni ini.




pada masa sekarang beliau hanya menggunakan Kamera handphone Omnia HD (i8910) 8 MP sebagai pendorong kepada beliau untuk berjinak dalam dunia photography. Setiap masa beliau akan menggunakan handphone beliau untuk merakam manusia, pokok2, awan&langit biru, haiwan dan benda2 yang menarik minat beliau. tetapi hasil yang beliau rakamkan tidak dipertontonkan kepada orang ramai, kerana hasil yang beliau perolehi belum cukup untuk memuaskan hati beliau. Mungkin suatu hari nanti sampai masanya beliau berpuas hati dengan hasil yang dirakam. Akhirnya mungkin  Nikon D5000 akan menjadi milik beliau dan akan terbinalah satu laman web berkaitan photography yang dicetuskan oleh beliau.

Persoalannya  Adakah cita-cita beliau akan tercapai atau sebaliknya. So kita tunggu dan lihat.

Patutkah beliau membeli DSLR Nikon D5000 tersebut? (atau ada DSLR laen yang lagi sesuai untuk beliau?)

Beliau tidak pernah Guna pun kamera DSLR seumur hidup beliau. hanya sentuh dan lihat sahaja. :P

Berbaloi baloi kah untuk meneruskan cita2 beliau? 

Itu sahaja laaa soalan dan cerita angan2 pak b4ns di pagi hari.

Sekian..

p/s: Carutan di pagi hari sebelum pegi tidur. dah pukul 4.00 pagi. Kelas jam 8.00 pagi nati. tolong kejut aku pegi kelas.  tak masuk kelas harini besok takleh jawab test. :D

bye. muaxx!!


JoomlArt.com - Joomla Professional Templates
letak iklan anda disini
letak iklan anda disini
Register Domain Serendah RM35.00 Di klserver.biz


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sila tekan Butang Like selepas membaca. :)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
Penafian: admin The Black Lens adalah tidak bertanggungjawab terhadap apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat atau daripada kecacatan atau kesilapan kandungan di dalam laman blog ini.