Info from myblacklens.

Best view by using Mozilla Firefox ~ Semua Posting yang diterbitkan di blog ini adalah mengikut pandangan peribadi pemilik blog! semua kritik2 dan nasihat untuk kepentingan dan rujukan kita bersama..posting berkaitan agama adalah sebagai rujukan dan nasihat kepada diri saya sendiri. terima kasih.

Sunday, February 12, 2012

Perlawanan Liga super terhebat malam ini.



Perlawanan yang paling dinantikan telah tiba, di mana pasukan yang terkenal dengan gelaran the red warriors akan bertemu musuh tradisi abad ini iaitu pasukan terengganu. Perlawanan yang memang menjadi tumpuan penyokong fanatik pasukan the red warriors.

Jumlah penyokong yang akan ke stadium keramat the red warriors juga akan menambahkan lagi semangat wira the red warriors untuk menempuhi pertembungan bersejarah ini , walaupun perlawanan ini disiarkan secara langsung di ASTRO ARENA 801 jam 8.45 mlm ini. diharapkan para penyokong setia the red warriors dapat memenuhi stadium keramat trw, stadium sultan muhammad ke-IV.

Jumpa b4ns disana nanti. GOMO Kelantan GOMO ! Insyallah.

kredit gambar : MEGraphic TRW

FULL TIME : Kelantan 2 - 1 Terengganu.

Kelantan mendahului takhta  liga super. tahniah the red warriors.! kerana menunjukkan permainan yang berkualiti semalam. tak heran laa b4ns dah hilang suara , gara-gara bersorak semalam.


JoomlArt.com - Joomla Professional Templates
letak iklan anda disini
letak iklan anda disini
Register Domain Serendah RM35.00 Di klserver.biz


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sila tekan Butang Like selepas membaca. :)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
Penafian: admin The Black Lens adalah tidak bertanggungjawab terhadap apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat atau daripada kecacatan atau kesilapan kandungan di dalam laman blog ini.