Info from myblacklens.

Best view by using Mozilla Firefox ~ Semua Posting yang diterbitkan di blog ini adalah mengikut pandangan peribadi pemilik blog! semua kritik2 dan nasihat untuk kepentingan dan rujukan kita bersama..posting berkaitan agama adalah sebagai rujukan dan nasihat kepada diri saya sendiri. terima kasih.

Sunday, November 28, 2010

sepi keseorangan di dalam dunia maya

Salam. sedih juga bila melihat orang laen di dalam dunia maya ni ramai kawan. maybe aku tak sesuai berada di dunia maya ni. Lagipun tak ramai member2 b4ns yang suka berblog. laenlaa jika b4ns berblog time belajar kat MMU dahulu. confirm ramai kawan maya dan kawan realiti. Lagipun b4ns pun tak berapa rajin nak HUPDATE BLOG.. ntah laaa maybe b4ns tidak menghadapi sebarang masalah untuk diceritakan di dalam dunia Maya ni.

Dunia maya ni bergantung kepada kualiti post yang kita buat.. maybe orang membaca apa yang b4ns post. tapi kawan di dalam dunia ni macam terhad. maybe sebab b4ns ni tak famous. hehe. Lagipun b4ns bukannya dilahirkan sebagai seorang penulis. Semua penulisan b4ns hanya berdasarkan kata hati, perasaan dan info2 berguna sebagai rujukan untuk diri b4ns pada masa hadapan.tak perlu da b4ns cari di tempat laen. dalam blog sendiri dah ada.

b4ns tidak laa terlalu active dalam dunia blogging ni..maybe sebab b4ns tidak ada banyak masa yang free dan ketandusan idea untuk membuat posting. Tak berapa kreatif dalam bab penulisan ni. sape2 yang pandai ajar laa b4ns. b4ns akan hargainya. :). b4ns nak jadi famous ke? oh! tidak . b4ns kalau nak jadi famous dah lama b4ns masuk join blogger2 politik. blogger politik ni tiap2 hari masuk paper dek kerana kontroversi dan isu panas yang mereka tulis. contoh blog pakcik b4ns Ruangbicarafaisal (RBF). Mesti ada nama blog beliau di dalam newspaper. tapi ada bahaya bila melibatkan politik. boleh kena saman dan macam2 lagi. kalau artikel yang kita tulis tu salah.

CUkup laaa dengan kekasih hati b4ns dan family2 b4ns sebagai peneman dalam dunia realiti ini. cuma jelous nya ada laaa dengan blogger2 yang ramai kenalan.tapi tidak laa berdendam untuk menghancurkan mereka. jeles sebagai motivasi kepada diri b4ns sahaja untuk menjadi lebih baik. salam..





JoomlArt.com - Joomla Professional Templates
letak iklan anda disini
letak iklan anda disini
Register Domain Serendah RM35.00 Di klserver.biz


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sila tekan Butang Like selepas membaca. :)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
Penafian: admin The Black Lens adalah tidak bertanggungjawab terhadap apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat atau daripada kecacatan atau kesilapan kandungan di dalam laman blog ini.