Info from myblacklens.

Best view by using Mozilla Firefox ~ Semua Posting yang diterbitkan di blog ini adalah mengikut pandangan peribadi pemilik blog! semua kritik2 dan nasihat untuk kepentingan dan rujukan kita bersama..posting berkaitan agama adalah sebagai rujukan dan nasihat kepada diri saya sendiri. terima kasih.

Sunday, November 14, 2010

Video 3 pemain Malaysia Kena Kad Merah. MALAYSIA VS CHINA



Malaysia kalah lawan dengan china dalam sukan bolasepak di Sukan Asia Guangzhou disebabkan pengadil yang sangat berat sebelah kepada tuan rumah(China).HAL ini menyebabkan Malaysia Kalah dengan teruk dengan pengadil yang berat sebelah. 2 kad merah dilayangkan pada pasukan malaysia pada minit ke 25 dan 1 kad merah dilayangkan pada minit-minit akhir."Thank to referee"

FIFA Kena siasat pengadil Australia yang benggong ni. Nama pengadil beruk tu ialah Benjamin Jon Williams a.k.a wiliams dari australia.. Kena Rasuah dengan CHINA beruk ni.. Leh lak pengadil beruk tu senyum.. suka..

You all can see these video and judge it by YOURSELF

Kad Merah 1 (Jasuli)

Kad Merah 2 (Safiq Rahim)

Kad Merah 3 (Kunanlan)



JoomlArt.com - Joomla Professional Templates
letak iklan anda disini
letak iklan anda disini
Register Domain Serendah RM35.00 Di klserver.biz


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sila tekan Butang Like selepas membaca. :)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
Penafian: admin The Black Lens adalah tidak bertanggungjawab terhadap apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat atau daripada kecacatan atau kesilapan kandungan di dalam laman blog ini.