Info from myblacklens.

Best view by using Mozilla Firefox ~ Semua Posting yang diterbitkan di blog ini adalah mengikut pandangan peribadi pemilik blog! semua kritik2 dan nasihat untuk kepentingan dan rujukan kita bersama..posting berkaitan agama adalah sebagai rujukan dan nasihat kepada diri saya sendiri. terima kasih.

Sunday, June 20, 2010

saiful Apek dipilih bulu ?



Kenapa saiful apek yang ditangkap ketika menghisap ganja dilepaskan dengan jaminan polis?. Nampak gayanya macam saiful apek akan dilepaskan tanpa dikenakan apa-apa tindakan?. Atau Hukuman ke atas saiful apek adalah sama dengan pesalah-pesalah sama yang lain ?

Apa yang aku nampak. macam ada sedikit ketidak adilan dalam kes ni.  Kalau orang lain yang kena maybe dah lama dah kena dakwa. takde nye nak lepas-lepas dah. yang saiful apek dah terbukti air kencing dia positif ganja. tapi still dilepaskan dengan jaminan polis. tapi kalau orang biasa-biasa takdenye polis nak jamin kot.?

So terserahlah pada korang nak nilai kes ni. Bagi aku ada sedikit ketidakadilan dalam kes ni. Nak banteras DADAH takkan tercapai jika Agensi berkaitan memilih bulu.

rujukan: Hmetro

Assalamualaikum.






JoomlArt.com - Joomla Professional Templates
letak iklan anda disini
letak iklan anda disini
Register Domain Serendah RM35.00 Di klserver.biz


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sila tekan Butang Like selepas membaca. :)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
Penafian: admin The Black Lens adalah tidak bertanggungjawab terhadap apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat atau daripada kecacatan atau kesilapan kandungan di dalam laman blog ini.