Info from myblacklens.

Best view by using Mozilla Firefox ~ Semua Posting yang diterbitkan di blog ini adalah mengikut pandangan peribadi pemilik blog! semua kritik2 dan nasihat untuk kepentingan dan rujukan kita bersama..posting berkaitan agama adalah sebagai rujukan dan nasihat kepada diri saya sendiri. terima kasih.

Thursday, June 24, 2010

Malaysia Dimalukan oleh Sweden.

 Jika Sweden Boleh memboikot kapal2 kargo milik yahudi / israel laknatullah, Inikan pula malaysia? Mana peginya kemarahan rakyat malaysia. Desah desuh ketika berlaku kejadian serangan misi bantuan ke gaza, pihak pelabuhan malaysia juga ada beritahu kat dalam paper yang mereka akan memboikot kapal israel. Ntah pegi mana laa plak kata2 diorang tuh. Betul Juga Cakap Tun Dr Mahathir. Melayu Mudah Lupa. / Malaysia mudah lupa. hangat2 taikkk ayam orang kata.Aku sangat Malu dengan negara bukan islam seperti sweden. yang memboikot kapal kargo milik yahudi......hahaha!! tapi satu je SWEDEN ni. mereka juga pernah terlibat dalam menghina umat islam. iaitu berkenaan karikator Nabi Muhammad S.A.W.  So Malaysia mana peginya Hero2 kita? Mahathir dah halau Israel dari Malaysia. So kerajaan malaysia sekarang takkan taknak halau kapal2 israel dari berlabuh di malaysia? Saya rasa mereka tidak berani..




STOCKHOLM: Pekerja pelabuhan di Sweden memboikot kapal dan kargo Israel sebagai membantah tindakan zalim Israel menahan flotila bantuan ke Gaza yang mengorbankan sembilan aktivis proPalestin bulan lalu.
Persatuan Pekerja Pelabuhan Sweden memberitahu mereka menyokong konvoi bantuan antarabangsa itu dan menuntut Israel menarik balik sekatan ke atas Gaza.
Israel, baru-baru ini mengendurkan sekatan tiga tahun ke atas Gaza berikutan tekanan dunia. 1,500 ahli pesatuan menyertai kempen pemboikotan seminggu itu. - AP .Hmetro




JoomlArt.com - Joomla Professional Templates
letak iklan anda disini
letak iklan anda disini
Register Domain Serendah RM35.00 Di klserver.biz


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sila tekan Butang Like selepas membaca. :)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
Penafian: admin The Black Lens adalah tidak bertanggungjawab terhadap apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat atau daripada kecacatan atau kesilapan kandungan di dalam laman blog ini.