Info from myblacklens.

Best view by using Mozilla Firefox ~ Semua Posting yang diterbitkan di blog ini adalah mengikut pandangan peribadi pemilik blog! semua kritik2 dan nasihat untuk kepentingan dan rujukan kita bersama..posting berkaitan agama adalah sebagai rujukan dan nasihat kepada diri saya sendiri. terima kasih.

Sunday, May 23, 2010

Updated pasal handphone je. HX-V5 Turbo Release Tonight.

bulan ni updated pasal handphone b4ns je. sebabnye b4ns takde idea buat masa sekarang kerana harini da start final exam. So just updated ape yang ada depan mata je laaa.Sorry laa yaa..

Buat masa sekarang. Cooked ROom HX-V5 Untuk Omnia HD (acme i8910)  dah di release..  Malam nati Updated untuk HX-V5 akan dikeluarkan. , iaitu HX-V5 Turbo akan di release. Sekarang CPU running at 550Mhz. Dah Updated Version HX-V5 Turbo. Kelajuan CPU akan di over clock menjadi 600Mhz.

LAWAT SINI UNTUK TAU LEBIH LANJUT PASAL OMnia HD (Acme i8910) Cooked Room.





Macam2 laaa. handphone skang.Pakcik dah tak sempat nak kejar da kemajuan handphone sekarang.. So b4ns nak berangkat laa dulu. nak study.

buhbye

Assalamualaikum.








JoomlArt.com - Joomla Professional Templates
letak iklan anda disini
letak iklan anda disini
Register Domain Serendah RM35.00 Di klserver.biz


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sila tekan Butang Like selepas membaca. :)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
Penafian: admin The Black Lens adalah tidak bertanggungjawab terhadap apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat atau daripada kecacatan atau kesilapan kandungan di dalam laman blog ini.