Info from myblacklens.

Best view by using Mozilla Firefox ~ Semua Posting yang diterbitkan di blog ini adalah mengikut pandangan peribadi pemilik blog! semua kritik2 dan nasihat untuk kepentingan dan rujukan kita bersama..posting berkaitan agama adalah sebagai rujukan dan nasihat kepada diri saya sendiri. terima kasih.

Saturday, April 3, 2010

bans the black lens topup free 13rd dec 2010

SIAPA CEPAT DIA DAPAT!!  :)



Entry special untuk semua.

Detail tentang Blog Ni.
Tarikh lahir blog ni dengan tarikh lahir b4ns TBL adalah sama. iaitu 13 dec. cuma tahunnya yang berbeza.

b4ns: 13rd dec 1986
TBL: 13rd dec 2009

tentang b4ns & TBL:
b4ns pernah membuka blog pada tahun 2005, Oleh kerana tiada kawan dan minat yang mendalam. blog itu tidak diupdate.Lagipun b4ns pun tengah gila maen game online pada masa tuh. DOTA !! HEHE. men DOTA memang ADDICT!! sampai x fikir benda laen. nama blog tu pun b4ns da lupa.rasanya masih ada kot dalam blogspot.  Akhirnya pada tahun 2009 b4ns sekali lagi cuba untuk mendekatkan diri dengan dunia blogging ni. akhirnya tertubuhnya blog yang diberi nama bansnellys.blogspot.com  tetapi selepas itu berita sedih datang dalam hidup b4ns. kekasih lama b4ns pegi meninggalkan b4ns. :) Akhirnya b4ns terpaksa menukar nama blog b4ns untuk melupakan dirinya. Selepas lama berfikir. Akhirnya TBL dilahirkan.. macam2 nama b4ns letak. antaranya THe Bl4ck P4per. Itulah sedikit sebanyak cerita tentang blog ni.

entry ni dikira pelik kerana diberitahu 10 bulan lebih awal. Sesiapa yang berjaya menghantar e-mail pertama, dan kedua , dengan menghantar ucapan Setahun Sudah Bersama B4ns The Black Lens.. Happy Birthday B4ns  TBL pada 13rd december 2010 ini akan diberi  :-

Email Pertama: TOPUP RM 20
Email Ke - 2    : TOPUP RM 10

income nuffnang yang b4ns dapat pun x mampu nak bayar hadiah ni. Jumlah Hadiah Duit topup mungkin akan dinaikkan dari semasa ke semasa bergantung pada keadaan ekonomi semasa.. :). lama lagi tu. contest ni nak start. maybe akan ada kategori email ke - 3.
kepada anda semua :D memandangkan masih lagi study , tu je b4ns mampu bagi pada kawan2 sekalian buat masa ni.

di dalam email tersebut jangan lupa diletakkan detail anda:

Contoh:-

Setahun Sudah Bersama B4ns The Black Lens.. Happy Birthday B4ns  TBL 

Ucapan Anda Untuk TBL: moga terus maju
Nama: b4ns TBL
Blog Url: http://myblacklens.blogspot.com
Email untuk dihubungi: whatsdeadly @ hotmail.com



Hantarkan E-mail anda ke :  whatsdeadly@hotmail.com
Email Subject : Happy Birthday B4ns TBL

pemenang akan disiarkan di blog B4ns TBL pada 13rd December 2010. Email anda akan dirahsiakan. Terima kasih kerana memberi sokongan.  Hantar email pada 13rd december 2010 bukan sekarang!! ingat :)

Senang je kan?? :)

Sambil Tunggu 13rd December 2010 apa kata anda menyertai Contest2 laen?  
CHECK CONTEST LIST HERE by Cik Gadis


B4ns ada satu lagi contest lepas balik dari bali. b4ns pegii bali 14 april 2010 dan balik pada 18 april 2010. hadiahnya berupa ole-ole dari bali. tunggu je laa kontest yang x seberapa tu nanti. :) contest maybe akan disiarkan pada 19 xpun 20 april 2010. Sekian dari b4ns.

Assalamualaikum.


JoomlArt.com - Joomla Professional Templates
letak iklan anda disini
letak iklan anda disini
Register Domain Serendah RM35.00 Di klserver.biz


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sila tekan Butang Like selepas membaca. :)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
Penafian: admin The Black Lens adalah tidak bertanggungjawab terhadap apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat atau daripada kecacatan atau kesilapan kandungan di dalam laman blog ini.