Info from myblacklens.

Best view by using Mozilla Firefox ~ Semua Posting yang diterbitkan di blog ini adalah mengikut pandangan peribadi pemilik blog! semua kritik2 dan nasihat untuk kepentingan dan rujukan kita bersama..posting berkaitan agama adalah sebagai rujukan dan nasihat kepada diri saya sendiri. terima kasih.

Saturday, April 3, 2010

Anak itu anugerah allah. "Kami Prihatin Utusan Malaysia"

 KAMI PRIHATIN UTUSAN MALAYSIA

Assalamualaikum. b4ns bukan nak buat cerita agama. tapi nak share2 ngan semua. ada lagi satu pertubuhan yang sanggup menerima baby comel yang malang itu. Dengan meningkatkannya perbuatan yang tidak bertanggungjawab ni, semakin ramai yang datang memberi bantuan kepada Baby comel yang malang.

Utusan Malaysia telah menubuhkan Pasukan Kami prihatin Utusan Malaysia untuk menolong baby yang comel. ulangan. baby yang comel.Gadis yang terlanjur boleh menghubungi  Talian Nur  di 15999 . Anda tidak perlu takut kerana Maklumat anda dirahsiakan. . Bertaubatlah sebelum terlambat. Allah akan ampunkan dosa orang yang betul2 bertaubat.

B4ns rasa sudah tiba masanya syarat2 pernikahan dilonggarkan sedikit bagi mengelakkan perkara2 ini semakin menjadi-jadi. Perkara ini juga tidak boleh disalahkan 100% kepada gadis malang tersebut. ini kerana mungkin mereka tertipu dengan janji manis kekasih mereka.

b4ns pun tak tau nak cakap ape pasal ni. letih da dengar pasal benda ni. :D.  tolong sebar sebarkan ok? Sama-sama laa kita mengingati sesama  kita. mencegah lebih baik dari mengubati. kalau x faham kenapa cegah lebih baik dari mengubati. tanya laaa kat ruangan komen b4ns. 

Assalamualaikum.

picture credit to: RBF


JoomlArt.com - Joomla Professional Templates
letak iklan anda disini
letak iklan anda disini
Register Domain Serendah RM35.00 Di klserver.biz


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sila tekan Butang Like selepas membaca. :)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
Penafian: admin The Black Lens adalah tidak bertanggungjawab terhadap apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat atau daripada kecacatan atau kesilapan kandungan di dalam laman blog ini.