Info from myblacklens.

Best view by using Mozilla Firefox ~ Semua Posting yang diterbitkan di blog ini adalah mengikut pandangan peribadi pemilik blog! semua kritik2 dan nasihat untuk kepentingan dan rujukan kita bersama..posting berkaitan agama adalah sebagai rujukan dan nasihat kepada diri saya sendiri. terima kasih.

Monday, March 8, 2010

Sand Castle Competition

semperna Archiday 2010. Kolej Kemahiran Tinggi Mara mengadakan pertandingan sand castle di Sri Permai Resort , Melawi, Bachok Kelantan.

Competition ni akan diadakan pada 18 hingga 21 March 2010.

Peserta pertandingan terdiri daripada student Architecture Kolej Kemahiran Tinggi mara. kira aku masuk jugak laaa pertandingan ni. hehe.

Aku pon x taw nak buat sand castle camne. tapi time meeting aritu diorang dah ajar cara untuk buat sand castle ni. hehe nampak mudah je , tapi susah gak laaa kalau ikutkan , sebab nak kekalkan bentuk dia. silap haribulan sand castle tu leh runtuh. memandangkan cuaca malaysia yang panas skang ni. bukan lembab. aku x pasti castle tu dapat stay berdiri kat tepi pantai melawi ke x. hehe.

Pertandingan ni anjuran archiclub Kolej Kemahiran tinggi mara. Kami akan berkampung di sana selama 4 hari. lelaki suma tidur dalam khemah je.. haaa, habislah hitam kulit2 aku,. dah laa musim panas ni. terpaksalah aku pegi bli banana boat ( sun block) nak maintain kulit aku supaya putih x terbakar. lagi satu aku memang tak suka pantai. sebab dia masin melekit. erkk.. mintak ampun. aku xkan mandi air pantai. memang da nasib aku macam tu. :)

so nak diringkaskan cerita, aku nak tanya korang. pernah tak ada pertandingan sand castle kat malaysia ni? kalau tak pernah ada. kira ni pertandingan julung2 kali diakan kat malaysia ni kan? :) . kalau macam tu kira bagus laaa kan. boleh laa masuk malaysia book of record kalau benda ni berjaya. hahaha..

So aku pun x berani nak kata, benda x start lagi. nati dah start, aku akan pertonton kat korang sand castle yang kami buat tu. tak tau laa menjadi ke tak sand castle tu. :) so sampai sini saje cerita baru aku terima ni. Moga aku dan team aku memenangi pertandingan ni. mesti sohor di kelantan dan malaysia. hahaha :) ok laaa aku pon da lapar. nak gi makan. nati aku sambung cerita pasal sand castle lepas balik dari pertandingan tu.

assalamualaikum.


JoomlArt.com - Joomla Professional Templates
letak iklan anda disini
letak iklan anda disini
Register Domain Serendah RM35.00 Di klserver.biz


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sila tekan Butang Like selepas membaca. :)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
Penafian: admin The Black Lens adalah tidak bertanggungjawab terhadap apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat atau daripada kecacatan atau kesilapan kandungan di dalam laman blog ini.