Info from myblacklens.

Best view by using Mozilla Firefox ~ Semua Posting yang diterbitkan di blog ini adalah mengikut pandangan peribadi pemilik blog! semua kritik2 dan nasihat untuk kepentingan dan rujukan kita bersama..posting berkaitan agama adalah sebagai rujukan dan nasihat kepada diri saya sendiri. terima kasih.

Tuesday, March 23, 2010

Pertandingan Sand Castle KKTM

assalamualaikum. syukur kepada allah pertandingan sand castle berjaya diadakan walaupun banyak rintangan dan cabaran yang berlaku sepanjang pertandingan tersebut. bermalam di dalam khemah swimming pool, hujan lebat yang melanda sedikit sebanyak menjejaskan aktiviti yang dijalankan. hehe.

 tempat kami bersukan. bola tampar pantai. :D

maybe kerana sistem pengurusan di tahap yang kurang memuaskan menyebabkan beberapa masalah berlaku. tetapi komitmen yang tinggi diberi oleh peserta menengelamkan kelemahan tersebut. nak listkan kelemahan penganjuran aktiviti ini memang banyak.so kita boleh ambil pengalaman penganjuran kali pertama ini untuk menjadikan penganjuran kali kedua lagi baik. Ada ura-ura mengatakan Universiti Malaysia Kelantan (UMK) mungkin akan turut sama bekerjasama dalam menganjurkan pertandingan istana pasir ini pada tahun hadapan. :) *mesti ramai hotchickss... haha
gambar istana pasir pada hari terakhir. 
setengah dari istana pasir sudah hancur.

Mungkin kelemahan dari segi pengurusan khemah, pengurusan sponsor, pengurusan media sedikit sebanyak menjejaskan pertandingan ini. Di mana ada ura-ura mengatakan surat permohonan untuk meminjam khemah dihantar seminggu sebelum pertandingan ini. tidak patut. Ada juga ura-ura mengatakan sponsor dicari sehari sebelum pertandingan.lagi tidak patut. dan juga sistem media seperti sound sistem tidak ada perlindungan yang secukupnya. di mana sedikit sebanyak menjejaskan aktiviti dari berjalan lancar semasa hari hujan. 

detail giler . nampak macam bukan buat dari pasir. :D

Penganjuran sand castle seterusnya maybe akan diajurkan semasa aku sem 5. so kami sem 5 ni maybe akan mengepalai dari segi pengurusan pertandingan ini. Aku ni yakin dengan semangat yang ditunjukkan oleh kawan2 aku dari sem 3 untuk memperbaiki kelemahan yang ada dalam penganjuran sand castle pada kali ini. hehehe. lepas balik dari pertandingan tu. kami terus meeting sesama sendiri mengkritik , mengutuk dan memberi cadangan untuk memperbaiki kelemahan yang ada. :)

lelaki-lelaki gagah dari sem-3 yang mengalahkan semua sem. 
dari sem 1 hingga sem 5. hahahaha kami memang kuat!!!


seperti yang sudah di rancang. team kami pada 2010 akan memulakan kerja 3 bulan sebelum aktiviti bermula bagi mengelak dari sebarang masalah yang akan muncul nati. kalau diikutkan 3 bulan tu x cukup. kalau sempat 4 bulan. 4 bulan sebelum pertandingan kami da buat kerja. 
itulah semangat YES!! dari kami sem 3. 2010. bakal sem 5 2011. :D

n
ni team aku tgh lambak pasir. 2 hari x cukup untuk bina masjid kami ni. 
3 hari confirm kami menang. tapi masa diberi hanya 2 hari. frust!!

tu je laa saje aku nak tulis. nak selit gambar , byk lagi gambar yang x diupload. nati aku letak gambar sand castle kat sini. oleh kerana masa x mengizinkan . perot pon da lapar. aku berangkat dulu dari page kesayangan aku ni. the black lens.

Assalamualaikum.





JoomlArt.com - Joomla Professional Templates
letak iklan anda disini
letak iklan anda disini
Register Domain Serendah RM35.00 Di klserver.biz


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sila tekan Butang Like selepas membaca. :)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
Penafian: admin The Black Lens adalah tidak bertanggungjawab terhadap apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat atau daripada kecacatan atau kesilapan kandungan di dalam laman blog ini.