Info from myblacklens.

Best view by using Mozilla Firefox ~ Semua Posting yang diterbitkan di blog ini adalah mengikut pandangan peribadi pemilik blog! semua kritik2 dan nasihat untuk kepentingan dan rujukan kita bersama..posting berkaitan agama adalah sebagai rujukan dan nasihat kepada diri saya sendiri. terima kasih.

Sunday, March 7, 2010

Futsal terbaik.. selepas 2 tahun x sentuh bola.

kasut ni adik aku punya. dia x pkai. so aku punya laa. dia maen bola padang da.

Selepas 2 tahun x sentuh bola futsal mmg aku taw ape akan jadi pada aku. nak tau ape yang jadi? hahaha. stamina aku dah kurang. maen x sampai 10 minit dah pancit.
ntah laaa. aku dah memanaskan badan sebelum maen. maybe ape yang terjadi pada aku 6 xpon 7 tahun lalu effect sistem pernafasan aku kot. aku penah berlari naik turun bukit sampai demam. tu time skolah dulu. pahtu aku pitam lepas balik berlari tuh. sebab balik2 xdak air. ada air sirap panas je. adeihh..

tetapi bila aku pegi check ngan doktor. dia cakap xde pape. maybe kamu x exercise dia cakap.  nah.. aku penah laa exercise lepas doktor cakap macam tu. tapi bila maen futsal, still same. ohhhh maybe aku kena exercise tiap2 hari kat gym kot. hehe

tadi maen2 laa maen. berbagai skill aku buat. tetiba je. kepala aku rasa berat. pastu mata aku dah pusing2. kejap nampak orang. kejap x nampak orang. mata macam tv 50 an. hitam putih gitu. hahaha
so aku pun buat keputusan berhenti maen. sebab aku dah faham, kalau macam tu , aku berlari lagi nati aku tertido pengsan trus. so aku stop. pegi laa bli air revive. konon nak bagi ada tenaga balik laaa. then pahtu 5 minit sbelum game abis aku pon masok.. jadi penjaga gol plak. x larat da nak lari.. takut gile bila jadi penjaga gol ni. dah laa bola dia keras. bola lak datang laju semacam je. sakit gak ahh tangan aku kena bola. hahaha. byk gak laa orang jaringkan gol bila aku jadi penjaga gol tuh. x berani beb. bola tu lagi keras dari kulit aku. pedih...

 
air sirap ni sedap oihhhh.. sejok je rasa bdan lepas minum. :)

lpas maen futsal tu. aku pon gi laa lepak makan roti canai telor dan pekena air sirap. sedap oh... selera aku makan. maybe sebab dah penat, pahtu ada orang baru dalam hidup aku kot. sebabtu laaa aku makan berselera je. hehe. ok laaa itu saje citernye. x pandai laa nak citer. komen kutukan dan teguran amat dialukan. :)

assalamualaikum.





JoomlArt.com - Joomla Professional Templates
letak iklan anda disini
letak iklan anda disini
Register Domain Serendah RM35.00 Di klserver.biz


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sila tekan Butang Like selepas membaca. :)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
Penafian: admin The Black Lens adalah tidak bertanggungjawab terhadap apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat atau daripada kecacatan atau kesilapan kandungan di dalam laman blog ini.