Info from myblacklens.

Best view by using Mozilla Firefox ~ Semua Posting yang diterbitkan di blog ini adalah mengikut pandangan peribadi pemilik blog! semua kritik2 dan nasihat untuk kepentingan dan rujukan kita bersama..posting berkaitan agama adalah sebagai rujukan dan nasihat kepada diri saya sendiri. terima kasih.

Sunday, March 7, 2010

Design yang tak pernah habis. Ponattttt!!


haa ni laaa bendanya. nampak bersepah kan. kepala pon da pusing ni haa..

Al-kisahnya nak diceritakan tentang subject design yang memang killer bagi budak architecture. yang pandai uruskan masoo sajolah yang bulehh siapkan projek2 niehh. memandangkan harini ado kelas design dari pukul 10.45pagi hinggolah pukol 5 petang , tetapi disebabkan cik ambikk cuti. hati aku tetiba terasa gembira dan bulehhh senyum. sebab design aku tokkk siap lagiiiii..so aku pon sambung tido sejam lagi. hahaha!!

kepada kekawan , korang toksoh dok risau. 21march tu lama lagi. buleh lagi nok buat hok terbaik. dengan syarat buat kijo. jange dok maen jahhh. pesanan ni ditujukan juga kepada aku sendiri. :D
aku design workstation for photographer. so aku kena las tahu angle2 yang diperlukan bagi mengisi ruang galeri photographer tuu. aku xdak maklumat pasal tu semua. sebab aku bukan photographer. hahaha. kekawan yang tau pasal semua tu leh laa tolong aku skit2 bagi information untuk memudahkan kerja aku yang sememangnya payohhh..

 
bosan x tawww nak buat peee. aku draw laaa benda ni. ntah aa burok jew.

so itu saje untuk harini. aku pon nak pi ambik cek. elaun dahh masokkkkk!!! chekk nak guna duit buat pi oneymoon. sokaylaaahhh buhbye all..

assalamualaikum.. 





JoomlArt.com - Joomla Professional Templates
letak iklan anda disini
letak iklan anda disini
Register Domain Serendah RM35.00 Di klserver.biz


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sila tekan Butang Like selepas membaca. :)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
Penafian: admin The Black Lens adalah tidak bertanggungjawab terhadap apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat atau daripada kecacatan atau kesilapan kandungan di dalam laman blog ini.