Info from myblacklens.

Best view by using Mozilla Firefox ~ Semua Posting yang diterbitkan di blog ini adalah mengikut pandangan peribadi pemilik blog! semua kritik2 dan nasihat untuk kepentingan dan rujukan kita bersama..posting berkaitan agama adalah sebagai rujukan dan nasihat kepada diri saya sendiri. terima kasih.

Friday, February 12, 2010

Habis madu sepah dibuang. perempuan still serah gak harga diri.

assalamualaikum..  hye hye. lama benar x updated blog ni. biasalakan org study. busy ngan assignment. nak gi bayar berukband pun x sempat. so entry ni xde kena mengena ngan title kat atas tu. just nak letak gambar yang aku capture.. skang aku tgh gila capture sana , capture sini. Walaupun hasil tak macam yang professional capture. aku letak je laa untuk rujukan aku nanti.

Sebelum tu aku nak ucapkan selamat tahun baru cina kepada rakan2 bloggers yang menyambutnye.. 

so ni la hasil yang x seberapa aku letakkan kat sini.



click image to see full size.

picture detail:
device: Omnia HD (i8910)
Pixel: 8MP
ISO: iso-100
time: 4.45pm
software:none
mood: macro

ni masuk bab perempuan dan diri aku skit..pada zaman sekarang perempuan ni ibarat macam bunga laaa.. bilangan mereka makin banyak..  rabun mata nak memilih yang terbaik.. solehah paling susah nk cari.. :). biasa laa kan dunia akhir zaman. macam2 leh jadi sekarang. pegangan agama semakin kurang. x kurang jugak dengan diri aku ni. selalu jugak lalai dgn ape yang ada kat dunia. sehingga lupa tggungjawab aku. semoga imam aku tetap teguh. dan dapat pasangan yg baik.

itu saje cerita untuk harini. nak citer pasal aku banyak2 xde citer laa plak.. umm bulan 4 ni maybe banyak cerita. xpun bulan 3. sebab byk aktiviti pada bln tersebut.

thanks kepada semua yang memberi sokongan dan click saya punya nuffnang. :)


bye.


JoomlArt.com - Joomla Professional Templates
letak iklan anda disini
letak iklan anda disini
Register Domain Serendah RM35.00 Di klserver.biz


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sila tekan Butang Like selepas membaca. :)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
Penafian: admin The Black Lens adalah tidak bertanggungjawab terhadap apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat atau daripada kecacatan atau kesilapan kandungan di dalam laman blog ini.