Info from myblacklens.

Best view by using Mozilla Firefox ~ Semua Posting yang diterbitkan di blog ini adalah mengikut pandangan peribadi pemilik blog! semua kritik2 dan nasihat untuk kepentingan dan rujukan kita bersama..posting berkaitan agama adalah sebagai rujukan dan nasihat kepada diri saya sendiri. terima kasih.

Tuesday, January 12, 2010

Faculty of Architecture

Haritu 10hb January 2010. Fakulti Senibina Kolej Aku mengadakan perjumpaan dengan semua student arch.. Sejak aku masuk belajar di kolej aku ni. Dah banyak perubahan yang telah dibuat oleh Ketua Fakulti dan lecture lecture arch semua.  Dari berpakaian seperti student sekolah.. baju coklat, ditukar kepada warna hitam dan sedikit bergaya bebas. Bagi aku student arch sudah pun perlahan lahan memasuki alam kolej. :D . Student Arch kat kolej aku dah nampak makin berani dan bergaya.

so kat sini aku selitkan laa suasana pada hari perjumpaan tu.

 student arch berbaju hitam. student cos laen still dgn konsep lama.

Kolej aku dah 10 tahun bertapak kat malaysia ni. So memang patut membuat perubahan. memang patut kita mengikut peredaran zaman. memandangkan sekarang sudah tahun 2010. tinggal 10 tahun lagi untuk kita mencapai matlamat wawasan 2020. 

Tapi tu laa aku kekadang sedikit memberontak bila berada kat kolej aku. maybe aku x dapat biasakan diri lagi dgn suasana baru kat kolej ni. Jauh bezanye keadaan kolej Kemahiran tinggi MARA aku sekarang dengan University yang dah lama aku tinggal iaitu Multimedia University. Aku mohon maaf jika ada salah dan silap. :D

Aku ada satu tu je gambar yang terbaik. gambar aku xdak laa. aku suka capture gambar orang len je. diri sendiri amat jarang sekali. :D Kalau nak knal aku. leh laa add Facebook.. Myspace susah skit. friendster ke. :)  

Sekian.





JoomlArt.com - Joomla Professional Templates
letak iklan anda disini
letak iklan anda disini
Register Domain Serendah RM35.00 Di klserver.biz


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sila tekan Butang Like selepas membaca. :)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
Penafian: admin The Black Lens adalah tidak bertanggungjawab terhadap apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat atau daripada kecacatan atau kesilapan kandungan di dalam laman blog ini.