Info from myblacklens.

Best view by using Mozilla Firefox ~ Semua Posting yang diterbitkan di blog ini adalah mengikut pandangan peribadi pemilik blog! semua kritik2 dan nasihat untuk kepentingan dan rujukan kita bersama..posting berkaitan agama adalah sebagai rujukan dan nasihat kepada diri saya sendiri. terima kasih.

Thursday, January 7, 2010

Potong potong..Rambut aku !!



 Potong potong!! gitu laa bunyi rambutku yang dipotong oleh cik mana ntah. Dia bgtau aku kalau gunting cantik2 bukan cikgu disiplin sekolah.. ternyata Kolej aku ni bukan kolej. tetapi SEKOLAH. huhu.

 Nampaknya zaman sekolah aku bermula semula. guru disiplin sekolah ada di KOLEJ aku. Benda yang sama macam skolah ada kat Kolej aku. Nak cakap kat sini xkan habis. memang aku tak suka bila orang sentuh rambut aku. dari kecik sampai besar.. mmg aku mcm tu dari dulu. haha. sebab tu laa aku x suka bila dgr nama cikgu disiplin kat KOLEJ?

 Sepanjang aku hidup. Mmg dari skolah rendah sampai skang, rambut aku je kena tegur. biasalakan aku ni mmg gila rambut. lagi satu. rambut aku tebal. bila dibotakkan atau dipendekkan rambut aku kenyakinan diri aku menurun. :)

 Sape2 yang potong rambut aku mesti kena sumpah seranah kat belakang aku nati. suma aku keluarkan dari mulut aku. KECUALI aku yang suh orang tu potong. Berharganye rambut aku ni pada diri aku. So kalau nak tegur aku pasal rambut mmg aku x suka. gitu laa kisahnye pasal rambut aku yang Berharga macam emas :)

Aku nak tukar nama Kolej aku jadi Sekolah la lepas ni, baru sesuai kot.. Sekian.





JoomlArt.com - Joomla Professional Templates
letak iklan anda disini
letak iklan anda disini
Register Domain Serendah RM35.00 Di klserver.biz


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sila tekan Butang Like selepas membaca. :)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
Penafian: admin The Black Lens adalah tidak bertanggungjawab terhadap apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat atau daripada kecacatan atau kesilapan kandungan di dalam laman blog ini.