Info from myblacklens.

Best view by using Mozilla Firefox ~ Semua Posting yang diterbitkan di blog ini adalah mengikut pandangan peribadi pemilik blog! semua kritik2 dan nasihat untuk kepentingan dan rujukan kita bersama..posting berkaitan agama adalah sebagai rujukan dan nasihat kepada diri saya sendiri. terima kasih.

Sunday, January 10, 2010

Nasi Goreng Hangit.

salam. dah sebulan lebih da bercuti kat umah. harini adalah 1st day menginap di ostel.. harini macam xdak klas laa plak. sebab mcm senyap je suma. ntah laa .. so pagi ni nak citer ape yang aku makan untuk breakfast.

Menu harini:
ringkas saje nasi goreng dewan makan ni. 



1-Nasi Goreng
2-Teh O Panas.

muka sepuluh sen. budak2 baru makan nasi goreng. 
nampak macam xdak selera je.
Nak di cerita nasi goreng ni kekandang rasa hangit gitu. x tau laa lidah aku je ke yang rasa xpun lidah orang len pun rasa macam lidah aku. tapi tu laa habis jugak. kena laa hadap. biasa laa kan bila duk ostel mesti ngadap je pe yang diorang bagi.. rezeki. btw aku  kat kolej ni makan free je. so malas nak komen banyak. kalau aku bayar mmg banyak laa aku komen. haha.

1st day kat ostel ni tetiba lak aku demam. selesema. ummm aku rasa dah kena penyakit HOme Sick. gaga. mana tak nye.. makan kat umah laen ngan ostel.. tmpt tido pon laen.. cara idup pun laen. leh kata suma laen. tetiba hostel shock xleh trima ngan suasana ostel, sampai aku demam. :) tapi xpe laa. dah bawak ubat dari rumah lagi.. sebab kt umah da ada tanda2 nak demam. so aku harap demam ni kejap je laa.. insyallah. nati kalau teruk x pegi klas plak.

so sampai disini laa cerita nasi goreng hangit & Homesick buhbye


JoomlArt.com - Joomla Professional Templates
letak iklan anda disini
letak iklan anda disini
Register Domain Serendah RM35.00 Di klserver.biz


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sila tekan Butang Like selepas membaca. :)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
Penafian: admin The Black Lens adalah tidak bertanggungjawab terhadap apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat atau daripada kecacatan atau kesilapan kandungan di dalam laman blog ini.