Info from myblacklens.

Best view by using Mozilla Firefox ~ Semua Posting yang diterbitkan di blog ini adalah mengikut pandangan peribadi pemilik blog! semua kritik2 dan nasihat untuk kepentingan dan rujukan kita bersama..posting berkaitan agama adalah sebagai rujukan dan nasihat kepada diri saya sendiri. terima kasih.

Monday, December 28, 2009

Aku & Omnia HD

salam. bosan tak tau nak buat apa. so aku pun letak je laaa gambar aplikasi dalam OMnia HD aku ni.
aku rasa aplikasi ni patut ada dalam symbian S60 5th edition korang. tak kira laaa OMnia HD atau N97.
ni software/ firmware version yang Omnia aku pakai.
Omnia HD punya ram 256Mb. still byk lagi memory RAM yang tak pakai.

 
Menu Utama Omnia . Aplikasi internet. Opera mini. tapi Opera Mini web browser ni still BETA. 
Aplikasi JoikuSpot ni berfungsi untuk jadikan Omnia HD aku ni Wifi Hotspot.
e-buddy pula untuk chatting2 :D mesti kena ada. kalau x susah nak chatting.
HelloOx & ROMpatcher ni untuk Hack Handphone aku ni. Fungsi dia ambik alih tugas FreeSigner.
X-plore plak ni untuk explore file dalam handphone. Semua hidden drive. hidden folder, hidden file leh browse kalau guna aplikasi ni.
ScreenSnap untuk snap gambar yg aku upload skang ni.
Taskman manager plak fungsi dia hampir sama dengan CTRL+ALT+DEL kat komputer korang .


Aplikasi DayHandInput ni untuk support landscape QWERTY keyboard untuk OMniaHD. Ini kerana Omnia HD xde landscape QWERTY keyboard.
Office aplikasi lak Gmail, untuk hantar e-mail. Adobe PDF viewer, Notes, Dictionary ,
FX-601p Saintifik calculator & aplikasi QuickOffice plak untuk Edit N view file WORD,EXCEL & POWERPOINT 2003,2007 dalam Omnia Aku ni.
 
Dalam Folder Game ni laa aku paling suka. Dengan Omnia HD ni. Kamu leh main 3D game & HD game dengan perfect sekali. tak salah jika aku katakan Omnia HD ni leh laa nak join PSP xpun N-gage.

Aplikasi Last sekali yang ada dalam OMnia HD aku ni ialah GarminXT GPS. Malaysia&Singapore MAPS. GarminXt ni free je just sekali bayar untuk lesen dia je. pastu korang leh GPS laa sampai lebam. free for life.

NI laaa aplikasi yang ada dalam OMnia HD aku ni. Sekarang aku masih berpuas hati dengan handphone ni. Next year new firmware akan keluar. Hope firmware baru tu lagi best dari firmware sekarang.


terima kasih kerana sudi membaca.
BaNs                    












JoomlArt.com - Joomla Professional Templates
letak iklan anda disini
letak iklan anda disini
Register Domain Serendah RM35.00 Di klserver.biz


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sila tekan Butang Like selepas membaca. :)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
Penafian: admin The Black Lens adalah tidak bertanggungjawab terhadap apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat atau daripada kecacatan atau kesilapan kandungan di dalam laman blog ini.