Info from myblacklens.

Best view by using Mozilla Firefox ~ Semua Posting yang diterbitkan di blog ini adalah mengikut pandangan peribadi pemilik blog! semua kritik2 dan nasihat untuk kepentingan dan rujukan kita bersama..posting berkaitan agama adalah sebagai rujukan dan nasihat kepada diri saya sendiri. terima kasih.

Saturday, November 14, 2009

SPRM perlu Siasat Harga Kerusi Stadium Bukit Jalil

harga kerusi ni rm500? kepala otak ko!

menteri belia dan sukan elit-elit




dipetik dari ruang bicara faisal:

Terkejut beruk saya bila membaca berita di Utusan Malaysia hari ini. Menteri Belia dan Sukan-Sukan Elit ,Shabery Chik memberitahu Dewan Rakyat semalam bahawa harga kerusi tempat duduk penonton di Stadium Bukit Jalil RM 500.00 sebiji (rujuk di sini)

Gila,tak masuk akal langsung. Kerusi plastik yang hanya boleh dilipat berharga sedemikian. Duduk tengok bola pun punggung naik kematu,RM 500.00 apa kejadahnya ?

Oleh yang demikian kita berharap agar Ketua Audit Negara dan SPRM dapat melakukan siasatan dengan segera terhadap harga kerusi berkenaan.

Jika siasatan mereka mendapati harga sebenar tidak sampai RM 500.00 maka Dewan Rakyat harus mengambil tindakan terhadap Menteri berkenaan kerana menipu di dalam Dewan Rakyat.

Saya pun sebenarnya dah lama dengan meluat dengan Menteri ini. Meluat bukan kerana apa ,kerana sudah lapan bulan menjawat jawatan berkenaan ,saya tidak nampak lagi usaha beliau untuk menolong belia-belia dan membantu menaikan sukan tempatan. Yang saya nampak beliau sering memberi tumpuan kepada sukan-sukan elit , sukan antarabangsa dan menukar nama gelanggang sukan kepada nama bintang sukan.

Saya amat-amat berharap Menteri sukan-sukan elit ini digugurkan dalam rombakan kabinet yang akan diadakan nanti. Hantar saja dia pulang ke Kemamang biar dia main sukang dam. Dia kena belajar-belajar main sukan tradisional kembali.

Nantikan posting saya seterusnya tentang Menteri sukan-sukan elit ini. Kenapa beliau perlu digugurkan dari kabinet. Dalam masa yang sama sesiapa yang ada info tentang Menteri ini sila hantar kepada saya.


kredit to ruang bicara faisal


by:



JoomlArt.com - Joomla Professional Templates
letak iklan anda disini
letak iklan anda disini
Register Domain Serendah RM35.00 Di klserver.biz


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sila tekan Butang Like selepas membaca. :)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
Penafian: admin The Black Lens adalah tidak bertanggungjawab terhadap apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat atau daripada kecacatan atau kesilapan kandungan di dalam laman blog ini.