Info from myblacklens.

Best view by using Mozilla Firefox ~ Semua Posting yang diterbitkan di blog ini adalah mengikut pandangan peribadi pemilik blog! semua kritik2 dan nasihat untuk kepentingan dan rujukan kita bersama..posting berkaitan agama adalah sebagai rujukan dan nasihat kepada diri saya sendiri. terima kasih.

Monday, November 16, 2009

Cuti 2 minggu dari Berblog.

salam semua.

memandang aku akan start exam 21 hb Nov 2009 ni.. aku ambik cuti berblog. nati dah abis cuti mai balik citer ape yang jadi selama 2 minggu tu. kalau sempat aku letak gambar shelter project.

terima kasih kerana menyokong blog aku yang baru sahaja muncul .. salah silap tolong tunjuk ajar. : terima kasih skali lagi.

doakan kejayaan aku., hehe..

buhbye. salam.





by



JoomlArt.com - Joomla Professional Templates
letak iklan anda disini
letak iklan anda disini
Register Domain Serendah RM35.00 Di klserver.biz


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sila tekan Butang Like selepas membaca. :)

1 comment:

Related Posts with Thumbnails
Penafian: admin The Black Lens adalah tidak bertanggungjawab terhadap apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat atau daripada kecacatan atau kesilapan kandungan di dalam laman blog ini.