Info from myblacklens.

Best view by using Mozilla Firefox ~ Semua Posting yang diterbitkan di blog ini adalah mengikut pandangan peribadi pemilik blog! semua kritik2 dan nasihat untuk kepentingan dan rujukan kita bersama..posting berkaitan agama adalah sebagai rujukan dan nasihat kepada diri saya sendiri. terima kasih.

Saturday, October 24, 2009

Samsung Omnia HD

Setelah lama aku x merasa benda2 gini sejak ada gf.. kenape aku kecek gitu ohhh? duit aku habis kat cewek je laa kalau ada gf. adoiii; So hari rabu bapak aku call aku.. ni dialog ayah aku ngan aku..

trit.. tritt.. triit.. hp aku bunyi.. *time ni aku tgh jumpa cik untuk design shelter..

aku : hello
ayh: along kat mane ni ?
aku: ade je ni haa.. duk kat office lecture.. tgh discuss.. knape?
ayh: Ayah kat kedai hp ni haaa.. nak hp x? *terkejut aku time ni haa, tetiba je tanya..
aku: ohhh.. mau! mau ! sony ericsson 5mp ada?
ayh: x laa pilih mane satu nak.. N97 atau Samsung Omnia HD?
aku: huh!! umm.. mane elok?
ayh: x tau laa.. along nak yg mane?
aku: ntah laaa, samsung tu ok ke x?
ayh: ok gak 8mp. gambar lawa, 8gb builtin memory card.
aku: bape harga dia? dua2 hp tu.
ayh. N97 rm2300 gitu pastu samsung rm2400 gitu.
aku: along pening laa x tau nak ambik mane. jap nak gi tgk kat tenet.. sebab x pernah survey pun psal dua hp ni..
ayh : ok 10 minit ayh call balik..

aku duk search kat tenet ni haa pastu
lpas 10 minit.. trit trit trit...

ayh: haa mcm mane?
aku: ayah bli je laa yg mane elok..
ayh: ok .
aku: askum.
ayh: wsalam.

habis conversation ngan bapak aku.. ahahaha!! aku pun sambung jumpa cik..

hari khamis pun tiba!! so nak balik umah laa ni..

bapak aku pickup aku kul 6 ptg..

masuk je dalam kete.. umy ngan ayah aku ada..

senyap je aku.. x byk cakap.. cam xde pape..

duk dalam kete 5 minit kemudia.. ayah pun bersuara.. ni hp.. hehe..

waaa.. terkejut.. aku ingat x bli lagi.. rupanye da ada.. tgk2 ayah aku bli samsung Omnia HD.. siap bli sampul hp rm99 ngan memory card 8gb rm200.

harga hp rm2430.00 .. combine suma abis rm2700.00 gak laaa.. berpeluh aku pegang hp semahal tu.. adoii.. macam bermimpi je.. hahaha!!

ayah aku pun cakap.. simpan baik2 sebab harga dia sebiji laptop.. hilang nangis x bersuara.. huuu.. aku pun cakap laa. baik !!

so sampai skang aku tgh pkai.. tgh duk memahami HandPhone tu skang ni..hehe
kalau korang nak tgk specifications Hp tu korang leh click sini..




by



JoomlArt.com - Joomla Professional Templates
letak iklan anda disini
letak iklan anda disini
Register Domain Serendah RM35.00 Di klserver.biz


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sila tekan Butang Like selepas membaca. :)

3 comments:

  1. wah...bestnyeee dapat ayah camtuh....hihihi..

    ReplyDelete
  2. mr mInd: ngeee.boleh tahan la..:D

    salha:ayah kamo ape bezanye. ada kelebihan masing2. :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
Penafian: admin The Black Lens adalah tidak bertanggungjawab terhadap apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat atau daripada kecacatan atau kesilapan kandungan di dalam laman blog ini.