Info from myblacklens.

Best view by using Mozilla Firefox ~ Semua Posting yang diterbitkan di blog ini adalah mengikut pandangan peribadi pemilik blog! semua kritik2 dan nasihat untuk kepentingan dan rujukan kita bersama..posting berkaitan agama adalah sebagai rujukan dan nasihat kepada diri saya sendiri. terima kasih.

Tuesday, October 20, 2009

Design shelter .

Tugasan baru sudah tiba.. iaitu design shelter.. haaa nak dipanjangkan citer.. shelter dia bukan bawah tanah seperti yg kamoo tgk dalam citer perang tu.. shelter ni macam khemah yang korang pakai masa camping..



ni lah contoh yang dah ada orang design.. tapi kami mmg xleh ambik design yang da ada dalam internet, cik tu mmg laju bab internet.. suma kena pangkah kalau ambik dlm tenet.

maksud shelter ni mcm tmpt yang selamat, tempat rehat & berlindung!!. konsep dia alam sekitar/semulajadi.. tetapi menggunakan teknologi terkini atau sesuai dgn zaman.
contoh di atas idea diambil dari sehelai daun.. contoh yang laennya sarang lebah, sarang semut, pokok, kiambang, dll..dan ape2 saje yg dipanggil alam semulajadi. fikir nye fikir.. x dapat2 lagi idea.. haaa pening dan jenuh!! sketch boleh je.. bila siap sketch..terfikir laak aku ,"mampu ke aku buat shelter gitu" haaa nak tau pe jawapan aku.. "mmg laa aku mampu" ada je modal, suma keje jalan.. hehe!! bajet untuk buat shelter ni.. paling banyak pun laa.. angaran aku dalam rm100 seorang.. that mean spend rm400 untuk satu shelter... 25hb oct ni kami nak pi lawat site.. site dia di kawasan air terjun. x pasti lagi air terjun mana. leh laa mandi skali.. haha!!




so design shelter yang btul2 aku suka x kuar lagi.. tgh pening. kalau aku x suka shelter tu.. ape lagi cik kakak sekalian.. mesti diorang x suka jugak... so tgh perah otak bagi kuar design yang giler2.. sape2 ada cadangan nak tolong ringankan beban.. sile2 lah hulurkan.. aku sudi menerimanya...

nati dah kuar design aku tu.. aku upload sketch dia kat cni.. ok.. sambung keje laa plak..
semangat nak mandi lebih tinggi dari semangat nak design shelter ni.. hehe.. doakan keselamatan aku semasa melawat site..amin.

assalamualaikum..

by



JoomlArt.com - Joomla Professional Templates
letak iklan anda disini
letak iklan anda disini
Register Domain Serendah RM35.00 Di klserver.biz


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sila tekan Butang Like selepas membaca. :)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
Penafian: admin The Black Lens adalah tidak bertanggungjawab terhadap apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat atau daripada kecacatan atau kesilapan kandungan di dalam laman blog ini.