Info from myblacklens.

Best view by using Mozilla Firefox ~ Semua Posting yang diterbitkan di blog ini adalah mengikut pandangan peribadi pemilik blog! semua kritik2 dan nasihat untuk kepentingan dan rujukan kita bersama..posting berkaitan agama adalah sebagai rujukan dan nasihat kepada diri saya sendiri. terima kasih.

Tuesday, September 8, 2009

Hp untuk raya ?? Sony Ericsson K850i

selepas mendiamkn diri selama dua minggu.. maybe kerana busy ngan subject design yang aku ambik,, then penat.. so harini aku free sekejap untuk tulis blog aku yang da lama tergendala.. :p


so seminggu lagi posa sebelum raya datang. sebab x tau nak watpe.. so aku leh terfikir nak bli hp raya yang boleh laa tahan gak kan..dwi function punya hp. leh untuk ckap2 ngan tangkap gambar.. dia guna kamera 5mp je.. tapi kualiti gambar dia cantik laa bagi aku.Design dia pun ok. x nampak serabut sangat.. hp ni name dia Sony Ericsson K850i.. harga dia leh laa tahan. harga dia rm875.00 kat pasaran skang, maybe kalau korang pandai leh laa mintak murah..



kalau korang bli yang 2nd hand punya, harga dia dalam rm 400.00 xpun rm 500.00 kot. ni aku tgk kat Kota Bharu Kelantan laaa. kat tempat laen aku x tau harga cane..Nak kate original ke x. tu korang tanya hati masing2 laa.. kadang2 diorang bagi barang china laaa x original laa.. so hati2 laa semasa membeli..

So nati aku letakkan kualiti gambar dari hp K850i ni .. waktu malam punya gambar, redup, cerah.. semua keadaan aku try ambil nati.. Ke korang ada cadangan lain lagi pada aku.. aku nak pakai hp yg camera gempak.. tapi harga yang mampu aku bli .. iaitu x lebih dari rm900.00, sile laaa bg cadangan.. aku akan pertimbangkannye nati..

aku ucapkan selamat berbuka kepada rakan2 blogger & rakan2 di luar sana.. aku undur diri dulu.. assalamualaikum..


by



JoomlArt.com - Joomla Professional Templates
letak iklan anda disini
letak iklan anda disini
Register Domain Serendah RM35.00 Di klserver.biz


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sila tekan Butang Like selepas membaca. :)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
Penafian: admin The Black Lens adalah tidak bertanggungjawab terhadap apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat atau daripada kecacatan atau kesilapan kandungan di dalam laman blog ini.