Info from myblacklens.

Best view by using Mozilla Firefox ~ Semua Posting yang diterbitkan di blog ini adalah mengikut pandangan peribadi pemilik blog! semua kritik2 dan nasihat untuk kepentingan dan rujukan kita bersama..posting berkaitan agama adalah sebagai rujukan dan nasihat kepada diri saya sendiri. terima kasih.

Sunday, July 26, 2009

tugasan subject design!

KIAMBANG! OH KIAMBANG!!



harini aku diberi tugasan untuk mengkaji tentang bunga kiambang! ia meliputi shape yang ada pada bunga kiambang, habitat bunga ni, dan tempat yang menjadi kesukaan tumbuhan ini. Ia mestilah dilengkapi dengan gambar sketch dan penerangan. hope dapat cari info yang berguna untuk dimasukkan dalam assignment kali ni.





bosan -bosan dalam kelas sempat lagi aku belajar dialek bahasa kedah!! sape2 yang nak belajaq sila laaa sebut ayat di bawah ni berulang ulang sampai lancar dan mempunyai dengun yang sama dengan kedah punya dialek!!

"ULAQ MELINGKAQ ATAH PAGAQ"
"JATOH TERKETAQ-KETAQ"

"DALAM AYAQ ACHAQ"
by echah.(tsb 2b)


Selamat mencuba! :)


by



JoomlArt.com - Joomla Professional Templates
letak iklan anda disini
letak iklan anda disini
Register Domain Serendah RM35.00 Di klserver.biz


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sila tekan Butang Like selepas membaca. :)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
Penafian: admin The Black Lens adalah tidak bertanggungjawab terhadap apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat atau daripada kecacatan atau kesilapan kandungan di dalam laman blog ini.