Info from myblacklens.

Best view by using Mozilla Firefox ~ Semua Posting yang diterbitkan di blog ini adalah mengikut pandangan peribadi pemilik blog! semua kritik2 dan nasihat untuk kepentingan dan rujukan kita bersama..posting berkaitan agama adalah sebagai rujukan dan nasihat kepada diri saya sendiri. terima kasih.

Friday, July 24, 2009

sedih & x percaya



hari jumaat adalah hari yang mulia untuk umat islam. tapi aku dikhabarkan dgn berita yang menyedihkan.. selepas setahun lebih bersama dengan gf aku. akhirnya kami tidak lagi sehaluan. kerana didesak oleh keluarganye kami pun terpaksa berpisah. mungkin orang tua gf aku x tau. susah senang yang aku hadapi bersama dengan anak dia tu. x memadai dgn wang ringgit yang dia mintak tu.. rm 2000 mintak ngan aku. aku boleh bg. tapi aku leh dptkan anak dia jadi isteri aku ke? mungkin x kan? dari ape yang aku tgk. dia lebih pentingkan material. dia harus ingat bila masa dalam poket aku ada rm0.00 sen sebab bg duit kat anak dia nak makan. xkan aku nak tgk gf aku berlapar. aku sangup berlapar nak bg gf aku makan, tapi ni yang aku dapat, aku nak kesetiaan & cinta yang ikhlas, bkn bersifat material semata-mata. ape yang aku tgk. mama gf aku x sygkan gf aku ni.bkn nak burukkan gf aku punya keluarga tapi, itu yang aku nampak. kalau nak di cerita kisah2 rahsia kat cni maybe akan memburukkan keadaan. diorang x faham yang aku ni bkn nye org yang dah bekerja. aku student lagi. duit pun mintak ngan mak bapak. kenapa leh jadi mcm ni pun aku x tau. tapi aku redha dgn jodoh yang allah bagi kat aku. aku hanya berusaha untuk mengekalkannye dgn pelbagai cara, tapi nak buat mcm mane, ni ketetuan allah s.w.t. terpaksala kami berpisah.




aku x tau ape yang patut aku buat. lgpun pada pendapat aku, dia nak idup ngan aku bkn mama dia.

so tolong bagi pendapat kat aku.. patut ke gf aku dgr ckp mak dia? ape yg patut aku buat?
*aku tau anak kena dgr ckp mak. tapi ni untuk masa depan dia. aku xnak dia menyesal kelak. sebab bila aku ludah, aku takkan ambik balik.






by



JoomlArt.com - Joomla Professional Templates
letak iklan anda disini
letak iklan anda disini
Register Domain Serendah RM35.00 Di klserver.biz


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sila tekan Butang Like selepas membaca. :)

2 comments:

  1. Salam B4ns. Maybe she's not meant for u. Anggap je x de jodoh! Do not hold any grudge on her or her family. Kita nak hidup dlm ketenangan...harus x de sifat dendam atau irihati dgn orglain.....baru jiwa akan tenang. Aunty tahu bukan senang nak maaf n lupakan seseorg......but that's life....anggap je pengalaman n dugaan hidup. Nak hilangkan sifat2 tu.....tegur je bila jumpa...lama2 akan jd biasa dgn sifat memaafkan orglain.Opinion aunty. Harap x kecil hati. TQ for visiting my blog. Take care.

    ReplyDelete
  2. thanks ibuhani for a good advice!!

    I will try to forgive them!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
Penafian: admin The Black Lens adalah tidak bertanggungjawab terhadap apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat atau daripada kecacatan atau kesilapan kandungan di dalam laman blog ini.