Info from myblacklens.

Best view by using Mozilla Firefox ~ Semua Posting yang diterbitkan di blog ini adalah mengikut pandangan peribadi pemilik blog! semua kritik2 dan nasihat untuk kepentingan dan rujukan kita bersama..posting berkaitan agama adalah sebagai rujukan dan nasihat kepada diri saya sendiri. terima kasih.

Friday, July 24, 2009

demam

arini aku kena presentation subject design!!. dengan hasil perbincangan yang mengambil masa hanya 2 hari,aku pun dtg untuk bentang hasil yang telah aku perolehi selama 2 hari itu.. tepat jam 2.00 ptg. aku punya lecture masuk untuk memulakan aktiviti ini. group no.3 yang kena bentang 1st, aku kena bentang selepas 5 group selesai dgn hujah2 mereka. oleh kerana ptg smalam da kena hujan pastu tambah dgn x tido, kepala aku dah berdeyut time tgh bentang untuk group aku. tapi aku cover je, time bentang tu. lecture aku x suka dgn note yang kami catatkan pada kertas.. mcm budak2 punya keje lecture cakap. habis diconteng dengan pen merah note kami. aku punya bengang. semua benda aku tanya kat group laen. hehe. mcm2 soklan keluar dari mulut aku. :) tapi aku rasa lega sebab semua org faham ape yang aku terangkan pada diorang.. kelas tamat pukul 6 petang. so suma da bentang laa kiranye. so kami balik ler.. dgn hati yang tenang sebab dah habis satu cubaan. lecture bgtau ahad ni ada keje baru plak. x tau laa keje ape. tapi lebih susah dari yang harini punya..

lpas balik kelas aku rest jap. aku pun mandi . then solat mghrib tiba2 aku dapt msg dari sorang student 2B . aku lupa lak janji nak hantar dia kat stesen bus, dia nak balik kedah katonye. sebab xdok org nak mengantar, aku sudikan diri aku nolong dio. tapi yang sedihnye, hujan tibo2 trun, aku call ler member aku nak pinjam motor nak antar aweks sorang ni, bus dia dalam kul 9.45. time ni kul 8.45. motor baru dapat, azan isyak tgh berkumandang, memandangkan da ada air sembahyang, aku trus solat ler. tepat kul 9.00 kami pun kuar dari kawasan kolej, hujan pun hujan laaa, nak buat mcm mane dah terpaksa. kami berempat pun bertolak pada pukul 9.20.
relakan diri aku yang selesema ni redah hujan.. hujan aku x kisah sebenarnye, yang tak tahannye sejok sgt! haha! sampai ler kat stesen bus kul 9.35 . then hujan pon benti.. gembira skejap. habis basah kuyup kami terkena air hujan. naik motor je kot. tunggu punya tunggu, bas x sampai2, dah 20 mint menunggu kami pun pi kedai lepak minum. dalam 15 mint lepak kat kdai. nampak bayang2 bas da sampai. x sempat nak habiskan air. so grak ler tgk dia nek bus..



lpas tu hujan pun trun balik. aku kecewa sebab ingat da x ujan. aku redah lagi skali ujan. kali ni lagi sejok. sebab tadi da basah. xnak bagi aku fikir pasal sejok ni, aku bwk je motor laju2. ilang gak laa sejok aku. sebab enjin motor yang hangatkan badan aku. so sampai laa aku kat umah member aku. masok je umah aku trus mandi takot demam. then lepak kejap panaskan badan.
lpas tu aku lapar plak. aku pun kuar pi bli burger , dua biji aku makan.. lapar punya pasal. hidung aku da start berair balik.. maybe sejuk kot. then aku lepak depan campus ngan member aku borak2 pasal ape yang jadi time presentation design tadi tu. diorang budak sem 3 . dah ada pengalaman dgn subject tu. so kami pun kongsi2 pengalaman ambik subject tu.

kul 11 mlm aku pun masok ler dalam ostel. naek. telan ubat. rasa lega skit. tapi perut lak buat hal.. tapi aku tahan je smpai skang. *bkn nak berak, tp cam gastrik.. nak ilangkan rasa sakit tu. aku pun men DOTA. tgh sedap2 maen. dc laaak. baru nak menang,, kecewa lagi skali. aku pun pi ler pusing2 cari movie.. tapi suma da tgk, x jadi nak tgk. aku nek atas katil , nak tdo. tapi x terlena. maybe sebab badan da rasa x selesa, panas2!! aku pun trun balik.. dan skang aku pun bukak blog tulis ape yg jadi arini . gitu ler kisah arini.. demam kena hujan..

kalau x faham , buat2 faham je laa.. lama aku x mengarang..!! ahahaha!!

auhh choooO!!!! bersin x henti!! :) aku kalau demam biasa ambik masa sebulan nak sembuh!! takot!!! mesti xleh kena aircond. nati aku rasa cam nak mati je.. hehe

tapi xpela ,yang penting kita buat keje dengan ikhlas. baru rasa puas hati dgn ape yang kita buat.!! so aku nak sambung men dota laa dlu. nati ada citer menarik aku letak kat cni.. salam! :)







by



JoomlArt.com - Joomla Professional Templates
letak iklan anda disini
letak iklan anda disini
Register Domain Serendah RM35.00 Di klserver.biz


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sila tekan Butang Like selepas membaca. :)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
Penafian: admin The Black Lens adalah tidak bertanggungjawab terhadap apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat atau daripada kecacatan atau kesilapan kandungan di dalam laman blog ini.