Info from myblacklens.

Best view by using Mozilla Firefox ~ Semua Posting yang diterbitkan di blog ini adalah mengikut pandangan peribadi pemilik blog! semua kritik2 dan nasihat untuk kepentingan dan rujukan kita bersama..posting berkaitan agama adalah sebagai rujukan dan nasihat kepada diri saya sendiri. terima kasih.

Monday, June 8, 2009

kakitangan Majlis Agama Islam Kelantan?

Gadis tolak lamaran jadi isteri ketiga diugut bunuh

PASIR MAS: Akibat menolak lamaran menjadi isteri ketiga, kereta yang dipandu seorang gadis dirempuh dua kali selain diugut bunuh oleh lelaki yang juga kakitangan Majlis Agama Islam dan Adat Istiadat Negeri Kelantan (Maik) di Kampung Tok Uban, di sini, petang kelmarin.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah negeri, Asisten Komisioner Mazlan Lazim, berkata dalam kejadian kira-kira jam 2.30 petang itu, mangsa yang hanya dikenali dengan Ain, 22, sedang memandu kereta Perodua MyVi, apabila tiba-tiba dirempuh dari belakang oleh sebuah kereta Proton Wira dipandu lelaki yang melamarnya.

Bagaimanapun, rempuhan itu tidak mencederakan kedua-dua pemandu dan kereta masing-masing tidak rosak teruk.
Dipetik dari Berita Harian.


Orang jadi contoh pada anak2 muda skang.. tapi kakitangan MAIK pun leh buat benda ni? gile meroyan ? haih. ape nak jadi ngan dunia sekarang. letak jawatan laa wey, buat malu nama MAIK je.Dah ada dua nak tiga, x dpt yg ketiga nak bunuh orang lak, haih. ko gi puasa laa manusia, tahan nafsu. Bagus tindakan perempuan tersebut, nasib bek tolak, kalau x dah nikah nati, mau kena dera. ALHAMDULILLAH .. kena tau perangai dlu sebelum nikah.. ekekeke :)




by



JoomlArt.com - Joomla Professional Templates
letak iklan anda disini
letak iklan anda disini
Register Domain Serendah RM35.00 Di klserver.biz


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sila tekan Butang Like selepas membaca. :)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
Penafian: admin The Black Lens adalah tidak bertanggungjawab terhadap apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat atau daripada kecacatan atau kesilapan kandungan di dalam laman blog ini.