Info from myblacklens.

Best view by using Mozilla Firefox ~ Semua Posting yang diterbitkan di blog ini adalah mengikut pandangan peribadi pemilik blog! semua kritik2 dan nasihat untuk kepentingan dan rujukan kita bersama..posting berkaitan agama adalah sebagai rujukan dan nasihat kepada diri saya sendiri. terima kasih.

Monday, May 25, 2009

Melly feat BBB- Lets Dance Together

Dgr lagu ni sambil makan Asam pedas.. mesti meletup telinga korang.

asam pedas ni memang sedap


Sejak aku balik kelantan pada 1hb January 2009 arituh , sampai sekarang aku tak makan asam pedas ni. tgk gmbar ni meleleh air liur. sedap xleh nak dibayangkan,lagi sedap bila org yang aku sayang yg masakkan untuk aku. Insyallah bln Jun ni nak pi melaka umah mak mertua nak makan asam pedas tiap2 hari. aku start makan asam pedas ni tahun 2005, tu pun lepas setahun duk kat melaka. biasa laa kan, nak cuba makanan yang x pernah mkn ni ambik masa nak cuba. Bila try dah ketagih. Asam pedas ni mempunyai pelbagai resepi, bergantung kepada tukang masak . Kuah asam pedas ni pun leh dijadikan penambah selera bila anda makan nasi yg berlauk ayam goreng, telur, daging dll. Hope nati leh makan asam pedas tiap2 hari. x try lagi campur ngan budu. nati aku cuba buat benda pelik ni. x sbr k :)

by



JoomlArt.com - Joomla Professional Templates
letak iklan anda disini
letak iklan anda disini
Register Domain Serendah RM35.00 Di klserver.biz


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sila tekan Butang Like selepas membaca. :)
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
Penafian: admin The Black Lens adalah tidak bertanggungjawab terhadap apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat atau daripada kecacatan atau kesilapan kandungan di dalam laman blog ini.